loading-icon
logo

MARKALAŞMA: Markalaşmanın Önemi, Küresel Marka Olma ve Devlet Destekleri



Alüminyum Test Eğitim ve Araştırma Merkezi (ALUTEAM) Eğitim faaliyetleri kapsamında ve İstanbul Kalkınma Ajansı desteği ile T.C. Ekonomi Bakanlığı’ndan Dış Ticaret  Uzmanı Yılmaz Bozkurt’un katıldığı “MARKALAŞMA: Markalaşmanın Önemi, Küresel Marka Olma ve Devlet Destekleri” Semineri, 6 Eylül 2013 Cuma günü FSMVÜ Haliç Yerleşkesi Alüminyum Test, Eğitim ve Araştırma Merkezinde gerçekleştirildi.

Seminerde Türkiye 2023 vizyonu doğrultusunda firmaların temsil gücü yüksek markalar konumuna gelmeleri konusunda bilgi verildi. Markalaşma ve marka kimliği başlıkları altında Turquality®’nin hedefleri ve uygulamaları gösterildi. Ayrıca güçlü global markaların geliştirilerek ülke ihracatını artırma ve katma değeri yüksek ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi konuları değerlendirildi.